vrijdag 20 februari 2015

Bh onder galajurk

Heeft jouw jurk smalle bandjes (of helemaal geen bandjes) dan kun je de donder op zeggen dat jouw normale beha zichtbaar is onder je jurk. Een jurk dragen zonder bh, wanneer is dat nodig? Hunkemöller heeft verschillende bh accessoires speciaal voor kleding met een blote rug.

Shop ze nu gemakkelijk online op Hunkemöller. Een rugloze bh is handig voor onder een jurk of top met een open of doorzichtige achterkant. Bijvoorbeeld bij een zogenaamd rug decolleté of als je kleding aan . Altijd een vestje of bolero dragen op deze jurk?

Ik vind niets lelijker dan geen bh ergens onder als je die eigenlijk wel nodig had. Help, wat draag ik onder mijn jurk? Dragen jullie een bh onder jullie galajurk? Niets zo mooi (en sexy!) als een jurkje met blote rug, toch? Met deze briljante tip heb je wél het comfort van een beha, maar géén lelijke band . De plak beha onder de plak behas is de Bye Bra die is gemaakt van een medische 3M tape om de borstpartij comfortabel en veilig te liften.


Hallo, voor mijn gala in juni ben ik op zoek naar een jurk. Zoals je op die foto ziet hoef je er geen bh onder te dragen ^O^. Ik heb voor kerst een hele leuke jurk gekocht.

Beha onder aan kan, want de rug is open. Er zijn maar weinig vrouwen die een strapless jurk zonder bh kunnen dragen. Het idee dat je er een bh onder draagt, zorgt bovendien ook voor een 'veiliger' . Ik heb jaren geleden een bh gekocht bij de Hunkemoller met doorzichtige schouderbandjes en een doorzichtige achterkant.


Ik heb een Valentijnsgala in februari, superleuk natuurlijk, maar ik heb een jurk met een diep decolleté waar echt geen bh onder kan. Afhankelijk van het type galajurk is het goed om een strapless bh te dragen. Een goed korset, torselet of bustier is belangrijk en laat je jurk nog beter uitkomen. Ook is er de mogelijkheid om helemaal geen beha te dragen en je borsten. Ideaal voor onder een strapless jurk of halter jurk!


Een volledige blote rug en blote schouders met deze Unbra, de ideale oplossing als je . Hieronder geniale trucs om jouw grootste bh-struggles verleden tijd te maken! Naai een oude BH in je nieuwe jurk voor ingebouwde ondersteuning.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts