donderdag 20 september 2018

Maximizer bh h&m

Deze actie is geldig op geselecteerde items op hm. Bij HM vind je alle stijlen en kleuren. Hij belooft je borsten tot wel twee maten groter te maken.

De HM heeft de super push up BH op de markt gebracht en . Daarna langs de HM geweest en daar op de ondergoedafdeling hetzelfde. Minimale moeite voor een verbluffend resultaat! Niet zo extreem als de Maximizer, wel meer gevuld dan de gemiddelde.

Enigszins dezelfde vorm als die andere beha van HM. Ikzelf heb ook niet veel, maar no way dat ik zo'n bh aantrek. Zo'n eentje van de HM vind ik al vreselijk zitten en nep, laat staan die van de . Ik snap het nu van maximizers ook echt niet, hoe nep is het als je opeens 2. Ik zoek al heel lang een goede strappless bh, eentje die je borsten niet plat drukt maar een. Mijn kledingkast is veel te vol en ik heb ruimte nodig.


Vraagprijzen zijn laag en staan dan ook vast. Alles is nieuw of zo goed als nieuw. Mijn kledingkast ligt veel te vol.

Daarom lage prijzen, deze staan vast. De 'bijna altijd op platte schoenen' beautyredacteur Chris moest elke dag op hoge hakken naar werk, stagiaire Astrid mocht zich aan de wereld . Maximizer Super Push up BH HM - Super schöner Maximizer BH mit Höschen ! BH: 75A Höschen: Bei Fragen gerne melden! Hm super Push Up Maximizer BH - Macht Cups größer , unten weiß und darüber schwarze Spitze, Größe B , sehr guter Zustand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts