woensdag 20 mei 2015

Bh voor onder trouwjurk

Ook is er de mogelijkheid om helemaal geen beha te dragen en je borsten mooi op. Een goed passend korset staat prachtig onder een strapless trouwjurk, . Er is zelfs een maximizer strapless bh die je visueel twee cupmaten groter doet lijken.

Kun jij elk type lingerie onder jouw bruidsjurk dragen? Wat voor BH draag je onder je trouwjurk, of jurk met lage rug of open rug? Liever een strapless bh bruid als bruidslingerie?


Bruidslingerie is de perfecte basis voor onder je trouwjurk.

Is jouw jurk strapless kies dan voor een strapless bustier, korset of bh. Af te raden is het dragen van een body onder je trouwjurk. Dan is een plak BH misschien wel de oplossing.


Deze van de Hunkemöller heb ik zelf onder mijn trouwjurk gedragen, en dat was echt prima! Tips trouwjurk passenjan 2013Wat draag je onder een trouwjurk? BH grote cupmaatsept 2011Trouwjurk met torselt of bh? Bijvoorbeeld een torselet, een bustier, korset of een BH. Ideaal voor onder je trouwjurk, maar natuurlijk ook voor onder andere kleding.


Wat dacht je van een ultimate push up bh of een perfecte strapless minimizer.

Strings zijn sexy en modieus en prima onder je bruidsjurk te dragen. Functioneel, want je hebt de Beha of het torselet de hele dag aan, tijdens. Onder een trouwjurk of rok draag je een corrigerende onderjurk. Bruidslingerie die meestal gedragen wordt omvatten bruidsbeha, bruids-bustier,. Niet goed: het dragen van een normale beha onder een trouwjurk die laag . Weet jij al wat je onder je trouwjurk gaat dragen?


De bandjes van je bh of torselet mogen absoluut niet zichtbaar zijn wanneer je de jurk . Wat voor BH draag je onder een strapless jurk; bijvoorbeeld je trouwjurk. Binnenkort ga ik trouwen, en heb een mooie, strapless jurk uitgezocht. Wat ik me echter niet had gerealiseerd is, dat gewoonlijk als ik een pushup bh draag, . Zo kan je de lingerie optimaal afstemmen op je outfit: een strapless bh onder een bustierjurk, een figuurcorrigerende tailleslip of body onder . Zij zei dat ik beter gewoon een strapless bh kon kopen in een mooi setje.


Ik ging er gewoon van uit dat je altijd een torselet onder je trouwjurk . Maar de verkoopster vroeg zich wel af of het nou wel zo noodzakelijk was om een bustier onder een trouwjurk te dragen. Onder feestkleding zoals een gala jurk of trouwjurk wordt heel vaak corrigerend ondergoed gedragen en als de outfit er om vraagt een beha met open rug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts