donderdag 26 januari 2017

Jongens string

SWB-forumberichtenjan 2004Meer resultaten van forum. Wat vinden meiden er van als een jongen een string draagt? Geil, afknapper of maakt het niet uit?

Ik ben een 19-jarige jongen en draag sinds kort graag een g-string. Bij vrouwen is dit al lang geaccepteerd (word soms bijna van ze verwacht) . Jongens in strings is doodnormaal! Wou even iets zeggen over strings.

Je hebt gelijk dat iedereen zo schijnheilig begint te doen om . Vergeet hem niet te delen via social media en een reactie achter te laten! Lol in Het zwembad stelletje mafkezen bij elkaar. Dag lieve mensen, Awillie, laatst was ik in A'dam en komt er een jongen aangelopen ik wist niet wat ik zag? Vette strakke witte broek zo'n . Hoii, Jongens vinden een string of inkijk sexy bij ons.


Maar ik vroeg me af, Wat vinden jullie nou sexy bij jongens?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts