dinsdag 9 april 2019

Jurk zonder bh

Met deze tips geef je je borsten ondersteuning en is je ondergoed gegarandeerd onzichtbaar. Of heb je er schijt aan en draag je gewoon je beha onder je jurk, zichtbaar of niet? Gelukkig hoef je geen keuze te maken tussen twee.

Enjoy en natuurlijk bedankt voor het kijken! Ik heb binnenkort een gala, en ik heb een jurk met een diepe rug. Weet iemand waar je goedkope tepelstickertjes kan vinden of weet iemand . Er zijn maar weinig vrouwen die een strapless jurk zonder bh kunnen dragen.

Het idee dat je er een bh onder draagt, zorgt bovendien ook voor een 'veiliger' . Net een nieuw jurkje met een lage rug maar altijd last van zichtbare bh bandjes? Door onze extra lange, verstelbare backstrap, die . Ik moet er niet aan denken om dagen zonder bh te lopen, bh geeft toch. De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open . Je hebt nu eigenlijk een soort plakbeha, maar dan zonder plak.


Trek het jurkje aan en meet af waar je borsten (en dus je beha) zitten. Ik heb serieus ooit een feestje gehad waarbij ik een jurkje met open rug. Ze blijven bij mij makkelijk een hele dag zitten en zonder dat ik er .

Tijdens het shoppen niet de juiste bh aan, dus thuis meteen m'n. Een plak BH zou ik alleen doen als de jurk strak zit. Heel leuk en sexy maar kon achteraf eigenlijk toch niet zonder bh. Maar zonder BH de deur uit lopen is voor vrouwen met een grotere cupmaat ook niet ideaal.


Dat jurkje dan maar seizoenen lang in de kast . Waarom is een BH gemaakt zoals ze gemaakt zijn? Ja, die vragen stel je jezelf wel eens als je hét perfecte avondjurkje hebt gevonden, maar . Die jurk met cut-outs, een jumpsuit met open rug, luchtige haltertops of. Droegen we ze in onze jeugd gemakkelijk zonder BH, vergeet het nu . BH omdat het niet mooi is onder jurkje of shirtje. Heb jij je ooit weleens afgevraagd hoe de borsten van Kim Kardashian er zo goed uit kunnen zien in jurken zonder bh?


Dat Selena Gomez onlangs zonder bustehouder in New York over straat ging is niet totaal onopgemerkt gebleven. De plak beha is de ideale oplossing voor vrouwen om borsten te liften, zonder BH bandjes tijdens het dragen van een jurkje, bikini of strapless.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts