woensdag 11 mei 2016

Wat is een hipster ondergoed

Zie jij door het ondergoed de slips ook niet meer? Lees hier dan alles over slips, hipsters, strings, boxershorts en wat je dan ook maar kunt bedenken! HOE WEET IK WELKE MAAT IN ONDERGOED IK MOET NEMEN?

Wat is het verschil tussen een boxershort en een short? Wat is precies het verschil tussen een hipster en een knicker? Hipster is een laag heupbroekje voor onder lage broeken en knicker is een . Ga voor een schitterend lingerie setje samen met een string, hipster, brazilian, slip, stringboxer of boxershort.

Wilt u meer weten over de boxershort dan wordt u . Dat zit wat strak, dus ik ben op zoek naar niet-tekenend ondergoed. Ik heb de boxer, de hipster en de knicker van de Hema geprobeerd. Stringsaug 2012Waar kopen jullie goedzittende én mooi ondergoed? Welk ondergoed draag jij het liefst? Hipster ondergoed kan door iedereen ged.


Waarbij de hipster zoals de naam al zegt meer op de heup gedragen wordt in tegenstelling tot de dames boxer, wat eigenlijk een verkapte mannen boxer is. Inderdaad van de hema, zijn echt mijn favo. Hipster of string, afhankelijk van wat ik als eerste uit mijn .

Intieme Hygiëne - Dragen Van Lingerie? String, tanga, slip: wat is het verschil? Maar wat is nou eigenlijk het verschil? Dit ondergoed is een combinatie van een string en een hipster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts