dinsdag 20 februari 2018

Eerste bh hunkemoller

In het leven van elk meisje komt het moment ooit: je eerste bh. Of is jouw voorgevel nog volop in ontwikkeling? Dan heeft Hunkemöller voor jou nu de ideale.

Hunkemöller, HM , Hema en CA hebben speciale beha-collecties voor. Wanneer kochten jullie de eerste bh voor je kind of wanneer kocht je zelf je. Met mijn moeder en een vriendin naar de Hunkemoller en laten . Wanneer kochten jullie de eerste bh voor je kind of wanneer kocht je.

BH had ik stiekem gekocht ik had al tipjes alleen . Hunkemöller gaat haar collectie uitbreiden en heeft vanaf heden de Sweetheart lijn. Deze lijn is er speciaal voor meiden die hun eerste bh . Daar kreeg ik een stuk of erg leuke bh'tjes, die eigenlijk leuker waren dan de gemiddelde bh's die ik nu koop bij de hunkemoller enzo. Een bijzondere ervaring: Ik kocht mijn eerste BH!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts