woensdag 14 februari 2018

Hoe meet ik mijn bh maat

Zoek je perfecte bh maat met onze video en volg stap voor stap de instructies op voor de juiste uitkomst! Bekijk in de tabel hieronder hoe onze maten opgezet zijn shop jouw perfecte bh maat. Voor het meten van je cupmaat, meet je het volle gedeelte van je borst op.

Meet zelf je BH maat met het cupmaat advies van Annadiva. Wij hebben handig in stappen uit een gezet hoe je jouw cupmaat op kunt meten. De juiste beha maat berekenen is geen 1 exacte wetenschap.


Bovendien is je bh-maat niet altijd hetzelfde.

De juiste BH heeft de juiste pasvorm en de juiste maat. Met een meetlint kun je de juiste maten bepalen. Onderbustewijdte: meten onder de borst, trek het meetlint strak aan.


Voor de juiste berekening van je BH-maat adviseren wij je naar één van onze winkels te . Vooral voor vrouwen met een grote cupmaat kan een verkeerde beha de. Adem uit en trek het meetlint om je borstkas. Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm vaststellen?


Voor het bepalen van de cupmaat meet u de busteomtrek.

Met onderstaande stappen kun je gemakkelijk je bh maat berekenen. Wikkel een meetlint rond je bovenlichaam en meet op het volste gedeelte van je borst. Hoe strak moet de omvangsmaat van mijn bh zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts