dinsdag 3 december 2019

String broekje

In 20de musthave bikini trend ! Ben je op zoek naar een string bikini of alleen het string broekje voor op het strand of om lekker te zonnen in de tuin ? Een string heeft geen bedekking op de billen, alleen een smalle T-vorm die uitloopt op een string ☀ Chilla Bikini Boutique.

Het is niet verwonderlijk dat juist de Brazilian bikinishop de string bikini promoot:. Gestreept broekje met franje,gecropte surftop - BOSSA FRANJA MINI. Ben je op zoek naar een sexy broekje?


Classy Wear heeft diverse slipjes, strings en andere broekjes.

Je combineert de broekjes eenvoudig met een van onze . Het is natuurlijk ook best vreemd dat je elke dag een string aan hebt, maar op het strand kiest voor een gewoon broekje. Bovendien levert het je witte billen op . Bikinibroek Regatta Womens Aceana String Dark Cerise. Mix Match Bikini Broekje met Geknoopt Detail Licht Roze. Koop hier een van de bikini broekje van Lagoen. Normale bikini, Brazilian Bikini en String bikini.


Nederland ontworpen en getest door Nederlandse . Phax Color Mix String Broekje Black.

Sexy Stringetjes, shorts, broekjes en micro strings. Ik kijk graag naar strings die boven de broek uitkomen niks mis mee toch. Wat ik me wel eens afvraag is zijn er meiden die de string expres . Het is -zoals de naam al aangeeft- de kruising tussen een boxer en een string. Aan de voorzijde zie je een boxer, veel stof en is het broekje wat hoger dan bij . Ruim assortiment corrigerend of figuurcorrigerend broekje of string in diverse hoogtes, met of zonder pijpjes, in diverse merken leverbaar.


Phax Color Mix String Broekje Purple. Lingerie Broekjes, G-Strings, Strings, Slips, Dames Slipjes, Hotpants, en Hipsters vind je in de categorie Lingerie Broekjes van Uwantisell. String onder me kleding draag ik wel altij maar als ik ga zwemmen in binnen.


Ik heb een stringbikini broekje, keer aangehad in Portugal. Wat je het best kunt dragen onder een witte broek is een hipster, boxer of string. Heb je wat vollere billen, ga dan voor de hipster of boxer.


Beter trek je er niks onder aan, of een normale onderbroek. Dat je er je string doorheen ziet is zo ordinair.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts