woensdag 27 januari 2016

Normale cupmaat 14 jaar

Weet ik veel wat het gemiddelde is, volgens mij heeft het. Ik ben bijna jaar ouder en heb nog niet eens een normale cupA . En sowieso zal iedereen in jouw klas over een paar jaar wel meer hebben.

Ik heb cupmaat 80A misschien net B ? Het stomme is dat mijn moeder en mijn zus allebei weinig borsten hebben, dus ik denk . Bberichtenmei 2004borstenberichtenaug 2003Meer resultaten van forum. Dat is voor elk meisje verschillend.

Nu is het meestal wel zo dat een steviger meisje wat grotere borsten heeft dan een dunner meisje. Welke cup-maat is normaal voor welke leeftijd? Welke cup-maat is normaal voor 12-jarige?


Meisjes met een beetje overgewicht hebben al snel wat grotere borsten op die leeftijd (C cup). Ik heb nu maat 75c en ik ben 1jaar oud gaan me borsten nou nog groeien? C is een heel normale cupmaat, ook voor meisjes van jouw leeftijd. Wat zijn normale borsten en we hebben andere leuke weetjes over je rondingen. A; – ccup B; – ccupmaat C; – cD.


In Nederland worden gemiddeld 30borstvergrotingen per jaar gedaan.

Wat denk jij dat de gemiddelde cupmaat is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts