donderdag 14 juli 2016

Sloggi met pijpjes

Een onderbroek met pijpjes voor dames bestelt u voor bewegingsvrijheid tijdens hoge temperaturen. Onze heren shorts zorgen voor urenlang draagplezier vanwege de strakke pijpjes die niet snel omhoog rollen en de gebruikte comfortabele materialen.

Shorts met korte pijpjes Sloggies_nl. Sloggi men EverNew Hipster 101544antraciet. Sloggi men basic Short 100047indigo.

Sloggi Basic Long 100076huidskleur voor . Maxi slip van Sloggi met lange pijpjes, draagt ook prettig in de zomer. Samenstelling katoen en elastane. Maxislip van Sloggi in een set van 4. Sloggi Basic maxislip (3+gratis). Ik had deze bestel omdat ik verwachtte dat het een short - met pijpjes zou zijn. Short voor heren van het merk Sloggi.


Short met brede band van elastiek en korte pijpjes.

Verkrijgbaar in de kleuren donker blauw, wit, midden grijs en zwart. Ik hoor wel van mensen die van Sloggi hele lange onderbroeken kopen,. Tot nu toe red ik me met zo'n katoenen broek met pijpjes van Ulla . Ik heb ze van sloggi, huidkleurig en wit, niet corrigerend oid. Maar daar heb ik echt model fietsbroek, met pijpjes van zo'n cm of zoiets. Extra warm en comfortabel model van Sloggi van de firma Triumph.


Speciale aanbieding: stuks voor €5-. De lange pijpjes beschermen je tegen schurende broeknaden op de bovenbenen. Lange pijpjes ondergoed is er van Sloggi in de kleuren wit, zwart en . Badpak met pijpjes in een zwarte effen kleurstelling met een lichte kleurstreep.


Sloggi met pijpjes huidskleur om doorlopen te voorkomen van de bovenbenen . Koop snel uw sloggie ondergoed online bij sloggi-ondergoed. De Sloggie dames boxershort is een 'pijpjes onderbroek' die heerlijk zit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts