donderdag 30 maart 2017

Bh maat 70e

Op zoek naar een BH in cupmaat E? Pff mijn officielle bh maat is E maar ik kan ze nauwelijks ergens vinden. D omdat die wel verkocht worden maar .

BH-maatjan 2010Grote borsten, maar toch lijken ze klein (75D 70E)feb 2008Push-up BH in grote maten. Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm .

Vind bij Farfallina de mooiste bh's en bikini's in jouw eigen cup maat 70E. Je hebt de verkeerde maat bh aan, laat je niet opmeten, passen is weten. De juiste maat bh vinden is makkelijk als je op deze dingen let. Ik ben al eens van een 75D naar 70E gegaan, maar als ik jouw regels bekijk zou ik . Bh maat 70E – Wij hebben niet voorgevormde beugel Bh's in alle kleuren, plunge stijl padded en non padded en ook badmode.


Als de beha niet goed past zijn er drie mogelijkheden: de omvang. Kies de omvang maat groter, kies de cup een maat kleiner. Heb je een leuke sport bh gevonden en wil je daar meer over weten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts