woensdag 22 maart 2017

Correctie ondergoed hema

Bekijk de categorie corrigerend ondergoed op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Ik heb zo'n hemd van de HEMA maar krijg er ademnood in, dus blijf even meelezen.


Hema kwaaltje of standaard bij corrigerend ondergoed? Mode Beautyaug 2011Corrigerend ondergoed? Lijf Lijndec 2010Ervaring met corrigerend ondergoed?


Mode Beautyapril 2010Meer resultaten van forum.

Corrigerend ondergoed zorgt ervoor dat je net wat zelfverzekerder die strakke jurk aantrekt. Niet alleen de buik gaat gebukt onder corrigerend ondergoed; ook benen lijden eronder. Vooral door het ondergoed heb ik het idee dat je het extra ziet. Ik vind trouwens het corrigerende ondergoed van de hema erg fijn. Corrigerend ondergoed opdat je er strakker en slanker uitziet.


Vind corrigerend ondergoed op Marktplaats. Hema corrigerend hemd xl nieuw zwart naadloze en licht figuurcorrigerend . Aan corrigerend ondergoed heb ik dus nog nooit gedacht! Ik heb een corrigerend jurkje van de Hema onder dergelijke jurkjes.

Maar goe dacht dus ook aan corrigerend ondergoe maar twijfelde, omdat ik. Ik heb zelf ook een corrigerende met pijpjes van de hema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts