vrijdag 17 maart 2017

Hema ondergoed kind

Bekijk de categorie ondergoed op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Alles voor jouw Baby en Kind vind je op Marktplaats. Mijn jongens van en zijn nodig toe aan nieuw ondergoed. Normaal koop ik dat bij Hema, maar nu vind ik de printen niet zo leuk.


Zoonlief loopt nu anderhalf jaar in ondergoed en het . Marjolein is best lang dus moet nu. Heb nu iets van de hema gehaald om uit te proberen. Hierbij wil ik een klacht melden over HEMA : Dit is nu al de derde aankoop dat vooral de boxershorts voor meisjes maat 1meteen stuk gaan, . Wanneer stap je dus over op “gewoon” ondergoed? Ik haal de onderbroeken bij de hema en het verschilt wel per model.


Zelfs de Welkoop of de Hema hebben goedkoop thermo ondergoed. Er is echter wel een verschil in de thermokleding die zij aanbieden de .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts