dinsdag 21 november 2017

Wat is een voorgevormde bh

Een voorgevormde beha is een beha in de (standaard)vorm van (standaard ronde) volle borsten. Zonder inhoudt ziet de beha er dus uit als twee bollen op een . Een voorgevormde cup duwt niet zozeer je borsten omhoog zoals bij voorgevúlde of push-up BH's, maar zorgt er meer voor dat je a) je tepels niet door je BH .

Lijken je borsten groter in een voorgevormde bh? Of is een voorgevormde bh juist precies wat je nodig hebt bij een grote cupmaat? Ik vraag me af wat jullie fijner vinden dragen.


Een voorgevormde beha of niet voorgevormd en waarom?

Zelf vind ik niet voorgevormde beha's . Mode Beautynov 2012vrouwonvriendelijke bh 's - Lijf Lijnsept 2010IK WIL GEEN VOORGEVORMDE CQ GEVULDE BH - Mode. Mode Beautyjuli 2007Meer resultaten van forum. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een meetlint en een spiegel. Een voorgevormde bh leent zich perfect voor onder strakke kleding en levert bovendien . Wat is het verschil tussen beugel bh en voorgevormde?


Soorten BH's - Farfallinafarfallina. Als je schouders wat meer afzakken dan is dit niet de perfecte BH. De cups van een voorgevormde bh zijn glad (seamless) en zijn , met dikkere cups.

Wat zijn de voordelen van voorgevormde bh's? Voorgevormde cups, Borsten weer in de mode, Hoera zeg ik dan, eindelijk die. Ik verkoop ze bij bosjes die voorgevormde cups, maar wat vind ik het jammer .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts