maandag 16 juli 2018

Meiden met string

Ik draag zelf ook altijd een string (en ook wel eens met inlegkruisje). Ik knap de laatste tijd meer en meer af op strings, omdat meiden ze . Ga jij weleens stappen zonder een string of slip.

Strings (bij meiden, duh) zijn NIET sexyberichtensept 2002String of Slip? Strings die boven je broek uitsteekt. Ik kijk graag naar strings die boven de broek uitkomen niks mis mee toch. Wat ik me wel eens afvraag is zijn er meiden die de string expres .

Meisjes waarom dragen jullie eigelijk een string. String-stelende meiden aangehouden. Mijn vraag is zijn er meer meisjes in de brugklas met een string en heb je ze dan ook aan. Bij mij in de klas (groep 8) zitten meer meiden die een string dragen. Meiden die strings dragen zijn slecht, WAAROM.


Dit is een lekker filmpje dat ik binnen kreeg. Die lekkere sloggi dames zijn aan het ballen. Ik vermoed dat het iets van doen heeft met het . Dat zal bij meiden in de pubertijd ook wel meespelen.

Toen ik naar de badkamer strompelde om mijn condoom weg te gooien, zag ik haar string op de grond liggen, en daar zaten dus gewoon .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts