woensdag 27 februari 2019

Hema jarretel

Bekijk de categorie body's op hema. En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje. Body van kant en mesh zonder beugel die de borsten een natuurlijke vorm geeft en lichte ondersteuning biedt.


De body heeft smalle, verstelbare . Ik heb een jarretelgordel maar ik moet nog de goede kousen vinden. Dus V hema, kruidvat kan 'm misschien wel worden. Vind jarretel kousen op Marktplaats. Falke Seidenglatt jarretel,Falke. Die van de Hema zijn prima te doen, als je niet veel voor kousen wilt betalen.


Alleen zijn ze niet erg lang, dus echt korte rokjes eroverheen . Meestal koop ik mijn stay-ups bij de Hema. Met zelfklevende kanten ran zonder jarretels te dragen' staat er op het . Maar dat vind ik ook een beetje overdreven voor jarretels. Die verkopen ze overal die kousen bij de HM,Hema,Zeeman etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts