dinsdag 14 mei 2019

Kleine cup bh

Speciaal voor de kleine bh maten cup AAA, cup AA en cup A. Exlusieve merken als Lula Lu, The Little Bra Company en Voda . Welke type kleine beha je ook zoekt, je zult het hier vinden.

Een bijzondere bh die toegevoegd is aan onze collectie is de Active Push Up. AAsize Dé webwinkel voor vrouwen en meiden met een kleine cupmaat. Ook meiden met een kleine cupmaat willen graag een mooie beha, en dat is - net als bij grote cupmaten - nog best lastig.


BH vanaf cup AAA vanaf omvang cm.

Ik heb me heel lang niet vrouwelijk gevoeld omdat ik kleine borsten had. Ik voelde mij een klein meisje en zonder BH'tje zelfs een jongetje. Het is echt een fabeltje dat voor relatief kleine borsten (cup AA, A of B) de noodzaak van een sport bh kleiner is. Kleine borsten ondergaan ook de schokken van . Van groot tot klein, wij hebben de perfecte modellen voor verschillende cupmaten.


Calvin Klein Underwear Triangel BH black. Kleine maten hebben ook voldoende steun nodig. Vraag dan vrijblijvend en gratis bh maat advies aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts