donderdag 30 mei 2019

Positie ondergoed

Nu weken zwanger en mijn eigen ondergoed kan echt niet meer. Echte positie-ondergoed vind ik geldklopperij, ik zoek liever alternatieven. Positie ondergoed biedt meer ondersteuning tijdens de zwangerschap en bovendien knellen de beha's niet de groeiende melkklieren af en zijn de slipjes van .

BH's, shorts, slippen en nog veel meer. Sinds vandaag verkoopt Miss Etam positie ondermode van het merk Anita. Tijdens je zwangerschap is positie ondergoed een belangrijk . Ik ben wat steviger en ben nu bijna weken zwanger.

Nu gaat mijn buik nu al vormen dit had ik bij mijn dochter nog helemaal niet. Want dat ondergoed van de hema vond ik ook erg duur! Hema, daar staat ook positie ondergoed op.


Ben je gewend om mooi ondergoed te dragen en wil je dat tijdens de.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts