maandag 8 juli 2019

Korset voor onder trouwjurk

Een goede pasvorm is niet alleen bij een beha belangrijk, maar ook bij een korset. Een goed passend korset staat prachtig onder een strapless trouwjurk, omdat . Kies dan voor een corset of torselet bruid als trouwlingerie.

Bruidslingerie is de perfecte basis voor onder je trouwjurk. Bruidslingerie - WeddingFair,rh:weddingfair.

Wat voor BH draag je onder je trouwjurk? Een andere afbeelding meldenMeld de aanstootgevende afbeelding. Koop of Verkoop corset op Marktplaats.


Korset ivoor maat 42b alleen gedragen onder mijn trouwjurk. Is jouw jurk strapless kies dan voor een strapless bustier, korset of bh. Af te raden is het dragen van een body onder je trouwjurk. Ik had er een korset onder, dat tekende heel mooi af, zaten ook nog pushups in, maar die heb ik er wel uitgehaal dat ging me iets te ver.


Schurende bovenbenen in mijn trouwjurk. Corset, hoe te combinerenaug 2012Corrigerend ondergoed voor onder trouwjurkjuni 2011strapless bh voor onder trouwjurk met vergrotend effect!

Bh's, korsetten en bustiers voor iedere trouwjurk. Het korset is erg populair onder de trouwjurk. Alles zit stevig en op zijn plek en het staat bijzonder sexy.


Het legt mooi het accent op je borsten en houdt je buik . Ik ging er gewoon van uit dat je altijd een torselet onder je trouwjurk. Bruidsjurk Met Open Rugberichtenmei 2011Het grote bruidslingerie is duur-topic met. Bijvoorbeeld een torselet, een bustier, korset of een BH.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts