woensdag 10 februari 2016

Bikini na zwangerschap

Mama zes weken na de bevalling in bikini, SHIT! Oké, oké, het zijn allemaal moeders die een kind hebben gekregen, dus waar maak je je druk om, maar toch. Badpakken na je zwangerschap zijn een uitkomst, met name wanneer ze je wat.

Voor iedere vrouw is er wel een badpak of bikini te vinden. Vijf mama's werden gevraagd om in bikini voor de camera te staan en te vertellen. Na een zwangerschap is je lichaam voorgoed veranderd.


Pez D'Or Pez Do'r ZwangerschapsTankini en Bikini Set.

Heb je ook de foto van trotse moeder met striae in bikini gezien? En ik wil dan wel in badpak, bikini vind ik denk ik iets minder prettig. Wel erg prijzig, maar je kunt 'm na je zwangerschap ook nog aan.


Een vrouwenlichaam na de bevalling: hoe komen mama's uit de strijd?

Zes weken na haar zwangerschap heeft Kourtney Kardashian weer haar. Blogger Rachel Hollis plaatste een week geleden een bikini-foto. Ze was klaar met de oordelen over vrouwen in bikini na hun zwangerschap.


Suri geniet van de zon in haar bikini. Iemand ervaring daarmee tijdens de zwangerschap? Nou ik hou mijn bikinilijn altijd goed bij, en na die opmerking al helemaal ! Na zwangerschappen heb ik best wat vel over op mn buik,.


Een goede optie is om dan een beugel bikini te dragen voor de extra ondersteuning. Wel een badpak en een tankini, maar een bikini (nog) niet. Lieke twee weken na bevalling alweer in vorm', 'Yolanthe bang voor.


Doutzen weer retestrak in een bikini': om maar eens wat koppen te . Altrichia Cook was na haar zwangerschap op zoek naar een bikini waarin ze zich sexy voelde en men haar striae niet kon zien. Getest en goed bevonden; bikini yoga. Na je zwangerschap wil je snel weer in vorm zijn en in bikini het strand op; met minuutjes trainen per .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts