woensdag 15 februari 2017

Cup 85d

Een Beha in cup D heeft in het algemeen een onderomvang tussen de en cm en een bovenomvang van 103-1cm. Vind bij Farfallina de mooiste bh's en bikini's in jouw eigen cupmaat 85D. Bij Farfallina vind je in cup 85D een gevarieerde collectie in badmode en lingerie.

Nu wil ik nieuwe bh's gaan kopen maar sommige leuke gaan maar tot D. Wie weet of ik nu ipv 80E ook D kan . Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen? Welke bh-maat zou ook kunnen passen?

Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal? Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . Bh maat 85D: voorgevorm niet voorgevormd en moulded (naadloos) Er is goede keuze voor badmode en wij hebben ook Sport bh's in deze bh maat. Zij zegt dat ze een grote cupmaat heeft, 85 wat extra kosten met zich meebrengt.


Dergelijke beha's kan ze niet tweedehands kopen. De letters (C) duiden op de grootte van de borsten, cup genoemd. De cupmaten 70G, 75F, 80E, 85 90C en 95B zijn exact even groot. Merk Freya, De Freya Soft Cup is een veelgekozen allround sport bh met laag decolleté, beugels en .

Vaak is het een groot probleem voor meisjes en vrouwen om precies te weten te komen wat voor cupmaat ze nou precies hebben. Vallen de borsten nog mooi in de cups, hou dan dezelfde cupgrootte (vb.C-cup). Snijden de cupranden in de borsten, ga dan cupmaat groter (vb.


D-cup). Kies uit verschillende merken kwartcup en opencup bh's welke altijd maximaal zijn afgeprijsd. Ik dacht altijd dat ik cup 85D ha maar in Duitsland ging een vrouw mij opmeten en ze kwam aan met maat 70G!


Bh van TRIUMPHSerie Shaping ComfortZonder beugelsMaat 85DKleur zwartWinkelprijs 395. Een 85D zal qua cup bijvoorbeeld groter zijn dan een 75D. Door de focus op jouw cupmaat los te laten, kan je ongeremd op zoek gaan naar . Koop dit product veilig met iDEAL, Paypal of Mr Cash. Heb je schoenen die je niet meer draagt?


Op Marktplaats zijn ze zo verkocht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts