donderdag 2 februari 2017

Mannen string hema

De leukste lingerie vind je online bij hema. Comfortabele beha's met bijpassende hipsters, slips en strings in de leukste modekleuren, van de fijnste . En shop de leukste artikelen voor een echt HEMA prijsje.

Set van katoenen strings met zacht afgewerkte randen. De strings zijn licht elastisch en sluiten goed aan. Bekijk de categorie boxershorts en onderbroeken op hema.

Shop online voor Herenstring uit een breed aanbod bekende merken en webwinkels in Nederland - alles op één site. Ik draag de goedkope HEMA string, voor euro vind ik ook weinig sletterigs aan hoor. Ik vind het ook wel wat ordinair als een string hoog . Damesboxers, waarom geen langere pijpjes? Nieuwe zwarte c-string voor mannen met 'open slurf' aan de voorkant.


Ik vond laatst een sexy stringslip (het zakje met het bonnetje van de HEMA vond ik onder z'n bed). Mijn man betrapte hem een keer toen hij met . Slip, Clipper, 'Exclusive', set van 3.

Nu vroeg ik me af welke winkels je mooie strings kan kopen? Ik had bij de Hema wel een string gezien maar ik koop liever een string van een . Waar kan je goedkope herenstrings kopen? Ben ook begonnen met de Hema-strings, maar die zijn echt bagger als . Ik was vandaag op fok aan het rondsurfen en in het lifestyle gedeelte kwam ik een topic tegen over herenstrings. Hoe denken mannen over huidkleurige strings en krijg je wel waar voor.


De 2e plaats gaat naar Hema met een 7. De HEMA verkoopt álles, als het maar verkoopt. Er zitten vast nog wel wat mannen al dan niet met baard en een uitkering thuis of in het . Voor mij, als ongetrainde HEMA-shopper is het er 'n totale chaos. Persoonlijk heb ik het niet zo op mannenstrings, doorschijnend ondergoed of slips waar de . Ik koop altijd de zwarte hipsters van Hema. Wat vinden jullie van mannen in een string? En je koopt ze gewoon bij de Hema of de CA hoor.


Er bestaan ook mannen-strings hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts