woensdag 19 april 2017

Bh voor jurk met open rug

Net een nieuw jurkje met een lage rug maar altijd last van zichtbare bh bandjes? Door onze extra lange, verstelbare backstrap, die . Een rugloze bh is handig voor onder een jurk of top met een open of doorzichtige achterkant.

Bijvoorbeeld bij een zogenaamd rug decolleté of als je kleding aan . Enjoy en natuurlijk bedankt voor het kijken! Girlscene's Annemerel droeg op haar eindexamen een jurk met een diepuitgesneden decolleté en een open rug, ze koos ervoor om behaloos naar haar gala te . Nou bijvoorbeeld als je het perfecte jurkje eindelijk hebt gevonden, maar dat ie met beha gewoon minder mooi is.

Een goed passende beha (strapless is handig!), een schaar, naald en draad en hét jurkje met open rug waarmee je van plan bent de show te . De rugtouwtjes kan ik in mijn taille vastmaken als ik bijvoorbeeld een jurk met laag uitgesneden rug draag. Mijn BH is al heel oud dus daar heb . BH gezocht voor laag uitgesneden rugmei 2014strapless BH grote cupmaatsept 2011Welke BH onder jurk met lage rug? Hier is-ie: de oplossing voor 'de beha' in combinatie met 'de blote rug'.


In de vorm van een filmpje met supersimpele DIY. Bij zo'n open rug zie je natuurlijk gelijk je beha. Ik heb serieus ooit een feestje gehad waarbij ik een jurkje met open rug droeg waarbij een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts