donderdag 17 augustus 2017

H&m strapless bh

Onze push-up bh geeft je een decolleté en verbetert je buste voor een blijvende indruk. Bij HM vind je alle stijlen en kleuren. Als je op tv kijk zie je iedereen met strapless topjes en zien hun borsten er helemaal niet platter.

Nu zag ik laatst in HM magazine deze bh :Kan dit zonder strapless bh? Kijk voor je aankoop wat jouw Sexy Shape is om er zeker van te . Ik heb ook een strapless bh van de Hunkemuller maar die vind ik niet mooi. Ik ben al een tijd op zoek naar een goed strapless, push up bh.


Ik ben al bij de standaard winkels geweest (hunkemoller, livera, hm) maar kan . Op Marktplaats zijn ze zo verkocht. Ik vroeg me af waar je een fijne, goed ondersteunende strapless bh kan vinden! Ik heb er van de HM maar die vind ik niet zo fijn, hij zakt een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts