maandag 26 maart 2018

Cup 70a

Dus als een vrouw een cup 80B heeft moet ze verplicht geen bh dragen. A en 75A, 75A is toch net zoiets als 70B?

Vaak is het een groot probleem voor meisjes en vrouwen om precies te weten te komen wat voor cupmaat ze nou precies hebben. Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen? Welke bh-maat zou ook kunnen passen?


Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal?

Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . Op zoek naar badkleding met kleine cups? Badmode met allerlei cupmaten, van groot tot klein, vind je online op bonprix. En nee, ik vind het niet heel erg mooi.


Maar ik heb en krijg denk ik nooit hangtieten. Speciaal voor de kleine bh maten cup AAA, cup AA en cup A. Exlusieve merken als Lula Lu, The Little Bra Company en Voda .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts