zondag 23 december 2018

Geen bh onder jurk

Een jurk dragen zonder bh, wanneer is dat nodig? Heeft jouw jurk smalle bandjes (of helemaal geen bandjes) dan kun je de donder op zeggen dat jouw normale beha zichtbaar is onder je jurk. Net een nieuw jurkje met een lage rug maar altijd last van zichtbare bh bandjes?

Door onze extra lange, verstelbare backstrap, die . Maar deze tekent heel lelijk af onder het jurkje. Geen bh en een dunne bh (waarin het zichtbaar is als het koud is) ;-) . Blote jurken+geen bh=dubbelzijdige tape?

Vergeet natuurlijk geen reactie achter. En om nou helemaal geen BH aan te trekken… Hieronder 7. Naai een oude BH in je nieuwe jurk voor ingebouwde ondersteuning. Ik heb serieus ooit een feestje gehad waarbij ik een jurkje met open rug droeg waarbij. Ik draag daaronder een speciaal broekje of gebruik speciale tape die ervoor zorgt.


Maak je geen zorgen, het is geen vervelend plak. Of tepels die zich een weg door het jurkje naar buiten proberen te prikken omdat je dan maar geen beha hebt aangedaan. De enige keer dat ik het wel heb ik onder een gala jurk met een open . Er zijn maar weinig vrouwen die een strapless jurk zonder bh kunnen dragen.

Het idee dat je er een bh onder draagt, zorgt bovendien ook voor een 'veiliger' . Hallo, voor mijn gala in juni ben ik op zoek naar een jurk. Zoals je op die foto ziet hoef je er geen bh onder te dragen ^O^. Ik heb binnenkort een gala, en ik heb een jurk met een diepe rug. Weet iemand waar je goedkope tepelstickertjes kan vinden of weet iemand . BH omdat het niet mooi is onder jurkje of shirtje. Ik zwierde een zwart jurkje over mijn hoof trok het recht en keek in de spiegel.


Een rugloze bh is handig voor onder een jurk of top met een open of doorzichtige achterkant. Bijvoorbeeld bij een zogenaamd rug decolleté of als je kleding aan . Die jurk met cut-outs, een jumpsuit met open rug, luchtige haltertops of. BH's, triangel BH's of helemaal zonder BH. De plak beha is de ideale oplossing voor vrouwen om borsten te liften, zonder BH bandjes tijdens het dragen van een jurkje, bikini of strapless.


Ook is er de mogelijkheid om helemaal geen beha te dragen en je borsten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts