donderdag 20 december 2018

Mannen panty dragen

Ik krijg vaak te horen dat mannen van panty's houden, mijn vriend die is erg. Het wordt steeds normaler dat mannen ook een panty dragen. Mannen die gek zijn op vrouwen met panty's,nylon,stockings.

Panty - Seksjuli 2012Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie? Mode Beautyaug 2009Meer resultaten van forum. Vind je het kunnen dat mannen ook panty's dragen onder een.


Ik ben vrij open minded maar hier zal ik nooit aan wennen.

In de straten waar ik kom, kom ik ze eerlijk gezegd ook niet tegen, de man in panty. De meeste mannen die bij ons kopen, zijn geen mannen die er mee te koop lopen, dat ze een panty dragen. Zij vinden het opwindend om een vrouw panty's te zien dragen en. Ik blijf deze wel dragen en morgen weer naar Aldi voor een echte panty gaan.


IK zou niet vreemd vinden dat jongens en mannen in pantys zouden op straat er . Herenpanty - Forum ter integratie van de panty in de herenkleding - Gratis Forum. Het dragen van een panty geeft mij een enorme kick, als ik bij een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts