dinsdag 29 januari 2019

Membercard hunkemoller

Wordt nu gratis member bij Hunkemöller; spaar passion points en profiteer van jouw kortingstegoed. Ik wil de MemberCard registreren die ik in de winkel heb gekocht. Je maakt later een wachtwoord aan.

Ik ben al klant en mijn wachtwoord is: Wachtwoord. Je landt automatisch op de registratiepagina. Bij deze kaart kan je sparen voor 10€ korting, bij elk bedrag dat je hebt besteed wordt het op die kaart gezet, wanneer je €1hebt uitgegeven . Als member krijg je exclusieve kortingen op onze collecties. Gister ben ik bij de Hunkemoller gaan shoppen, maar ik was mijn membercard vergeten. Ze hebben mij de bon meegegeven met de . LoyaltyFacts interviewt Hunkemöller en praat over klantbehou klantloyaliteit en het Hunkemöller Membercard programma.


Hunkemöller lanceert digitale membercard app - Speciaal voor lingerie liefhebbers lanceerd Hunkemoller een handige app. Kijk, hier worden wij blij van; hunkemöller heeft een digitale membercard app gelanceerd! Als het goed is kun je er punten mee sparen, zoals bij Ici Paris. Bij elke 1euro die je aankoopt bij ze, krijg je 10 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts