maandag 14 januari 2019

Meisje in bh

Ik vroeg mij of ik het enige meisje heb dat er geen moeite mee heeft om geen bh aan te trekken. Meisjes die geen BH dragenberichtenjuni 2007Meer resultaten van forum.

Meisje zonder bh moet bij directeur op matje komen. Ik ga zonder beha naar school want dat is lekker, maar de meisjes noemen me een slet. Omdat ik best grote tepels hebt en dan zie je ze.

Maar zo te zien heeft ze daar verder geen last van tijdens het hoelahoepen. In het leven van elk meisje komt het moment ooit: je eerste bh. Ik ben een meisje van jaar, en ik heb al een bh gekocht. Maar wanneer moet je nou precies een bh?


Portret van vrouw in beha, geïsoleerd op wit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts