dinsdag 19 maart 2019

Huidkleurige panty

Huidkleurige panty's zijn natuurlijk gruwelijk, maar ondertussen lossen ze wel veel problemen op. Daarom hoopt Wies dat ze in de mode komen en iedereen ze . Ik draag graag rokjes en jurkjes maar ik heb erg witte benen die ook nooit bruin willen worden en een huidkleurige panty geeft al snel een . Vanaf nu kun je bij ons ook op basis van jouw eigen huidskleur panty's shoppen. We keren het dus eigenlijk om, we beginnen bij jouw . Ik vraag me af wanneer je nou het beste een zwarte panty aan kunt trekken en wanneer een huidkleurige of bruine. En wanneer trek je nou een dunne zwarte .

Donkere panty's passen vaak niet bij lichte rokjes of jurken, maar blote benen kunnen ook niet altijd. Ik weet niet beter dan dat huidkleurige . Kledingprotocollen voor op kantoor? Kom op zeg - hopeloos achterhaald.


Werkgevers vinden dat hun personeel vooral zelf moet bepalen wat . De 'nude panty' is weer helemaal terug van weggeweest, maar er kan veel fout bij gaan. De kunst bij een huidskleurige panty is dat je niet ziet dat je hem draagt . Ik heb gehoord dat huidkleurige panty's fout zijn en daarom draag ik meestal zwarte panty's. Maar onder een crèmekleurige of een steenrode .

Er zijn nogal wat pantyvariaties op onze aardbol: de gehaakte panty, visnetpanty, gatenpanty, zwarte panty, huidkleurige panty, patroontjes .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts