vrijdag 22 maart 2019

Jurk met rits op rug

Heb je weleens een jurk aangetrokken terwijl je niemand kon vragen om de rits op je rug dicht te ritsen? Grote kans dat je je al hupsend in . Ben je niet zo soepel dat je jezelf achter je rug een hand kunt geven, met één hand bovenlangs en één hand onderlangs?

De rits zit namelijk achterop de rug en gaat naar de nek toe dicht. De jurken passen prima, alleen ik kan die rits in mijn eentje niet dichtdoen. Bekijk de grote, trendy collectie Rits jurken online met goedkope aanbiedingen en bestel direct voor de laagste prijs bij de beste shops!


Van die jurken met de ritsen ver achterop de rug.

Toestanden maak je als alleengaande . Een super handige lifehack voor jurkjes met een rits op de rug. Wie kiest er nu niet voor een prachtig jurkje voor de kerstdagen of met . Dames Tuniekjurken - Anna Unieke jurk met rits. Ik heb nu vreselijke jeuk op mijn rug maar kan er net niet bij. Een rits dichtmaken van een jurkje, waarom zit die rits vaak op je rug?


Behalve dat er een rits achterop je jurk zit en er niemand in de buurt is om. Pak met een hand de uiteinden van het lint achter je rug en trek ze . Espiral Lingerie Sexy goudkleurig watverval jurkje.

Espiral Lingerie Jurkje met rits (metallic Black). Toch is het knap lastig om jouw jurkje dicht te ritsen wanneer je alleen bent. Omdat de rits dan bovenaan de rug eindigt, is het touwtje zo weer los.


Met deze lifehack maken we je leven net een beetje makkelijker. Want je hoeft niet meer te stoeien met de ritssluiting van een jurk op je rug. Trendy Jurk met Asymmetrische Rits Zwart.


Deze jurk heeft een v-vormige halslijn en een open bovenrug. De zilverkleurige rits loopt vanaf de rug naar de . JURK MET BLOTE RUG EN STRIK - In meer kleuren beschikbaar. Afbeelding van JURK MET RITS OP DE RUG van Zara.


Heeft iemand tips hoe ik zo'n jurkje aan en uit krijg in mijn eentje? Ze zitten vrij strak waardoor ik ze niet aan de zijkant dicht kan ritsen en dan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts