woensdag 6 maart 2019

Zonder bh

Wij zijn een groep vrienden die in onze vrije tijd filmpjes maken. Ik ga zonder beha naar school want dat is lekker, maar de meisjes noemen me een slet. Omdat ik best grote tepels hebt en dan zie je ze.

Tegenwoordig draagt vrijwel elke vrouw een beha. Ze zijn er in zoveel verschillende maten maar ook in zoveel verschillende stijlen. Het kledingstuk geeft onze borsten steun en voorkomt een zogenoemde nipplegate. Meisje zonder bh moet bij directeur op matje komen.


Een outfit uitkiezen om in naar school te gaan, is niet altijd . Het is voor scholieren niet altijd even duidelijk welke kleding nu wel en niet door de beugel kan op school. Kim Kardashian heeft aan aandacht geen gebrek. Dus als de realityster geen beha aantrekt onder een doorzichtig topje staan de fotografen al .

Ik vroeg mij of ik het enige meisje heb dat er geen moeite mee heeft om geen bh aan te trekken. Worden je borsten groter door zonder bh te slapen? Ze liep twee weken zonder BH ron het effect op haar borsten had. De meeste vrouwen dragen wel een bh, waarvan sommige dat zelfs in de nacht doen. Je kan beha's in alle vormen, maten en kleuren kopen, . Bij het sporten is het waarschijnlijk erg onplezierig zonder bh.


Meiden met grote borsten zeggen dat het oncomfortabel is zonder bh (in het openbaar) en dat geloof ik graag. Het is je vast niet ontgaan, de trend om geen bh meer te dragen. Kendall Jenner wordt eigenlijk nooit meer mét bh gespot en Bella Hadid weet . Dat ene topje met open rug wat al maanden in je kast hangt omdat je er maar niet de juiste bh onder kan vinden? En ja, ook bij grote borsten -ik heb cup J – is het heel goed mogelijk geen BH te dragen zonder pijn.


Mijn pijn in de nek en schouders – als gevolg van de BH . Met deze tips geef je je borsten ondersteuning en is je ondergoed gegarandeerd onzichtbaar. Steeds meer bekende borsten krijgen de vrijheid: zo zijn Rihanna, Kim Kardashian, Rita Ora, Miranda Kerr en Toni Braxton al zonder bh . Je hebt je tanden gepoetst, je make-up verwijder je staat op het punt om je pyjama aan te trekken. Het enige dat je nog moet doen is je bh uittrekken… of doe .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts