woensdag 24 augustus 2016

Bh 65 e

In de reguliere lingerie speciaalzaken heb je in cup 65E weinig keus. Bij Farfallina is dit net iets anders. Wij hebben volop keus in leuke BH's en badmode.

Lovestruck' in beeld is een padded plunge Bh, perfect voor Omvang en cupmaat 65E. Er zijn bh's van Curvy Kate ,Tutti Rouge en Freya te verkrijgen met Netti's . Ben je op zoek naar een BH in cupmaat E? Neem dan een kijkje op Grote-Cupmaten.

Bezorging gratis en snel via de brievenbus! Passionata - BELLE DE JOUR - Voorgevormde BH - ultramarin. Ik draag al jaren een cup 70C, maar volgens de dames in de Livera zou ik een 65E hebben.


Niets past mij omdat ik super smal ben, maar mijn borsten zijn wel groot. Vergelijk mooie bh's uit de ruime nieuwe collectie van o. Hunkemöller, Zalando Wehkamp in alle soorten maten: laagste prijs online! Heb je een leuke sport bh gevonden en wil je daar meer over weten? BH maat, 6 7 7 8 8 9 95 .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts