dinsdag 15 november 2016

Cupmaat 75c

Ietsje specifieker; beugel bh nuance met transparante bandjes. Flexibele transparante BH bandjes die passen op elke BH met verwisselbare bandjes. Hunkemöller BH met verwisselbare bandjes, 80D - Fijne zwarte BH van Honkemöller met bandjes die je normaal, kruislings of in halter kunt .

HEMA heeft voor alle vrouwen de perfecte bh en houdt rekening met verschillende wensen. Of je nu een voorgevormde padde een non-padded of . Meer dan meermanieren bh's online shoppen! Bekijk de mooiste meermanieren bh's van verschillende webshops.

Mooie oplossing voor lelijke bh-bandjes op de rug. Voorgevormde beugel BH met verwisselbare schouderbandjes: afneembaar, recht, gekruist of halter. Maar, ja, ik heb vrij grote handen, en je weet wat ze zeggen over mensen met grote handen. De omvang is te klein, de cupgrootte is goed: Kies de omvang maat groter en de cupmaat maat kleiner.


Dat riep bij ons de vraag op: welke cupmaat hebben onze BN'ers eigenlijk? Vaak is het een groot probleem voor meisjes en vrouwen om precies te weten te komen wat voor cupmaat ze nou precies hebben. Doe mij maar een cupmaat tussen B en D. A vind ik te klein en E begint al.


Ik zou namelijk graag cupmaat 75C hebben.

Hoe kan ik de juiste bh-maat bepalen? Welke bh-maat zou ook kunnen passen? Wat maakt onze volle cup-bh's zo speciaal?


Hoe kan ik de perfecte bh-pasvorm . Ik vind het erg vervelend dat ik zulke grote borsten voor mijn leeftijd heb. Op school word er soms erg opvallend naar gekeken waar ik totaal niet van houd. Vrouwen kopen massaal een te kleine cup met een te grote omvang.


Daarna ben ik een beugel bh in maat 75C gaan passen en dat zat . Meet zelf je BH maat met het cupmaat advies van Annadiva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts