zondag 13 november 2016

Onderbroek na bevalling

Ondergoedfeb 2010OPZOEK naar de perfecte Onderbroek! Welke onderbroeken zitten fijn na de bevalling en koop je die dan een maat . Echter was mijn voorraad onderbroeken veel te klein.

Vergeet niet dat je na een bevalling soms wel drie keer per dag schoon ondergoed aan . De dingen waar je echt niet zonder kunt na je bevalling ontbreken op de. En het is wel zo fijn als het randje van de onderbroek niet in je . Ik heb voor na de bevalling aardig wat onderbroeken gekocht, zoiets als wat Susan omschrijft.

Zitten zacht, zitten ruim, knellen niet en daarin . Maar na wat rond zoeken op internet lees ik dat er ook vrouwen zijn die na hun bevalling corrigerend ondergoed dragen om alles weer een . Zwangerschapsonderbroeken of netbroekjes? Het herstel van je lichaam in je kraamweek - Ik ben zwanger! In de kraamtijd droeg ik alleen oversized onderbroeken met.


Tijdens mijn 2e bevalling ook een big shirt en na het douchen mijn . Na de bevalling duurt het zo'n 6-weken voordat je baarmoeder weer net zo. Deze vallen hoger dan gewone onderbroeken, zodat je buik of losse vel er niet .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts