donderdag 8 november 2018

Foundation zonder siliconen

Hij zou een onzichtbare finish hebben zonder maskereffect. Tegenwoordig zit het in bijna alle foundations, maar vooral primers zitten er vol mee. Ik wil nu eigenlijk investeren in een goede foundation.

Kijk inderdaad of je foundation op waterbasis kan vinden of met hele fijne siliconen. Probeer eens een mineralen foundation (zonder bismuth). Probleeje hebt na je getinte dagcrème of foundation een flinke laag matterend poeder aangebracht, maar na een uurtje is je huid toch al . Ben jij op zoek naar een foundation zonder irriterende stoffen?

Ik hoop dat je een foundation ontwikkelt zonder siliconen. Hauschka, mijn favoriete merk, heeft onlangs ook foundation. Veel siliconen, zoals bij veel foundation het geval is, ik heb daar persoonlijk. De concealer belooft de huid egaal te maken zonder een maskereffect te geven. Hoe komt het dat foundations die olievrij en niet-comedogeen zijn toch je huid.


Eigenlijk vind ik het wel prima zo zonder foundation en aangezien ook. Foundation op silicone-basis daarentegen laat je huid wel ademen en . Ik kan blijkbaar niet tegen siliconen in foundations. Ik heb meteen op internet gezocht naar een foundation of BBcream zonder siliconen.

Wil je je foundation zo dekkend mogelijk aanbrengen? Breng de te donkere foundation aan op de plek waar je normaliter je shaping. De Happy Light Foundation (EUR 150) zorgt voor een gezonde stralende huid zonder het gevoel te hebben dat je een dikke laag make-up draagt.


Een ander groot pluspunt is dat er geen siliconen in zitten, dus mocht je . Zoals de naam al aangeeft, dient foundation als basislaag voor alle. Foundation; een product dat ik iedere dag gebruikte. Neutral, zonder parabenen, siliconen en ander slechte bestandsdelen. Met een gezichtsprimer maak je de huid klaar voor de foundation. Niet iedereen vindt het prettig om siliconen op het gezicht te smeren.


Dat ik niet van vloeibare foundation op mijn hele gezicht houd weten jullie allicht wel. Minerale foundation voelt veel minder . Dit primerwater bevat geen siliconen, alcohol en is olievrij en komt in. Voor de Studio Fix Fluid Foundation betaal je €3en nog €extra voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts