vrijdag 2 november 2018

H&m shaping jeans

In maart liet ik je in deze shoplog zien dat ik twee HM Shaping Jeans kocht. Ik kreeg daar veel vragen over en ik wil je vandaag, na talloze keren dragen en . Discover our range of shaping for Women.

Refresh your wardrobe with the latest fashion trend at HM. Je zoektocht naar de perfecte jeans eindigt op hm. Shaping Skinny High Jeans Model OPSLAAN ALS FAVORIET.


Deze jeans bevalt mij zo goe daar moet ik wel iets over schrijven.

Ik heb het over de Shaping Skinny van HM. Volgens HM heeft de Shaping broek een techno -stretch dat de jeans in vorm houdt en een shaping effect heeft op de taille, de dijen en het . Het is de shaping-variant van HM en ik ben er werkelijk dól op. HM verkopen ze nu een fantastische jeans die geschikt is voor ieder . Iemand ervaring met de shaping jeans van HM.


Ik had vandaag de zwarte variant aan, maar twijfel nog een beetje. Ik heb van hm een skinny jeans (shaping) gekocht. Ik zit precies tussen twee maten in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts