donderdag 18 juni 2015

Corset maken

Verzamel ideeën over Korset patroon op Pinterest, 's werelds grootste verzameling ideeën. Meer over Kleding maken en Patrones. Nu dan het verslag van hoe ik van het patroon een korset heb gemaakt.

Op drie september zijn wij begonnen met het maken van een korset. Dit onder begeleiding van Annet van . Ik wilde al een hele tijd zelf eens een korset maken. Omdat het heel wat anders is dan een jurk of shirt en dat leek me wel een uitdaging.

De beste webwinkels in Nederland en Internationaal. En natuurlijk alle informatie om zelf een korset te maken, over de geschiedenis en veel meer! Het aanmeten, passen en afhalen van je korset. Bij je eerste afspraak nemen wij je maten en bepalen we welk korset het beste bij je past. Soms volstaat een confectie korset dat fabrieksmatig is gemaakt, soms is het nodig deze speciaal voor jou op maat te maken.


Aangezien ik een corset wil maken was ik wat op zoek naar patronen. En natuurlijk ook hoe je een corset voor je eigen uittekend op u eigen . Voor het maken van hoepels in rokken, voor korsetjurken of andere projecten waar lange stukken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts