woensdag 19 augustus 2015

Backpack met rits voorkant

Deuter Aircontact - backpack - 65+10L - forest-moss. Nomad Voyager - 60l - damesbackpack - Paars - Cobalt. Sommige backpacks hebben maar één opening, waardoor je constant alles uit je tas moet .

Sommige backpacks zijn aan de voorkant compleet open te ritsen zodat u gemakkelijk bij uw bagage kunt. Voor mijn 'vakantie' wil ik graag een backpack kopen. Een regenhoes, over de hele voorkant kunnen openritsen, extra vakjes en zakjes, . Jep, frontlader is inderdaad een risico wat betreft de rits.

Dames backpack van Nomad met een inhoud van liter. Tegenwoordig kun je bijna alle backpacks ook van de voorkant. Toen heb ik de backpack van een studiegenoot geleen want zelf had.


De grote rits over de hele voorkant van de rugzak is ideaal. Zo kan je makkelijk bij al je spullen. Ik zou zelf nooit meer een rugzak kopen die dat niet heeft. Backpack kopen tips – waar moet je op letten?


Er bestaan ook backpacks met een grote rits aan de voorkant. Hierdoor lijkt je tas, wanneer je hem neerlegt, meer op een koffer.

Persoonlijk vind ik dit handiger, . Voor de oplettende lezer: ik ben op zoek naar een backpack van tot 1liter. Pfoe, een rits zetten in de voorkant van je rugzak! De tas heeft aan de voorkant rits vakjes en aan de achterkant rits vakje, . Aan de zijkant heeft deze backpack twee grote vakken van ieder 1. De Hakos backpack is mede door zijn praktische indeling de ideale reisgenoot. De rits op het hoofdvak zorgt ervoor dat je ook vanaf de voorkant van de rugzak .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts