donderdag 3 september 2015

Bh jurk lage rug

Net een nieuw jurkje met een lage rug maar altijd last van zichtbare bh bandjes? Door onze extra lange, verstelbare backstrap, die . Een rugloze bh is handig voor onder een jurk of top met een open of doorzichtige achterkant.

Enjoy en natuurlijk bedankt voor het kijken! Of heb je er schijt aan en draag je gewoon je beha onder je jurk, zichtbaar of niet? Wat draag ik onder een jurk met een lage rug?


Ik zie de plak BH weleens bij de hunkemoller, maar ik durf het niet aan.

Niets zo mooi (en sexy!) als een jurkje met blote rug, toch? Met deze briljante tip heb je wél het comfort van een beha, maar géén lelijke band . Ik heb een jurkje met een lage rug. Wat voor een bh kan ik hier het best onder dragen.


Bijvoorbeeld omdat de rug of mouwen laag zijn uitgesneden, de bandjes van je bh naast de bandjes van de jurk vallen of hij gewoon . Bij zo'n open rug zie je natuurlijk gelijk je beha. Ik heb serieus ooit een feestje gehad waarbij ik een jurkje met open rug droeg waarbij een klein deel van mijn beha nog. Voor mij is dit een fijne oplossing voor de jurkjes met open rug,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts