dinsdag 21 juni 2016

Zweet kleding

Is je kleding verkleurd onder de oksel door transpiratie? Spuit dan voordat je de kleding in de wasmachine stopt op de plekken in met glansspoelmiddel die je . Zweetgeur uit kleding verwijderen Kleding die naar zweet ruikt is erg onaangenaam.

Niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Dit betekent dat je zweetlucht uit kleding kunt verwijderen door het zo snel mogelijk na het transpireren te spoelen en te wassen. Kleding dochter blijven zweetlucht houden na wassen.


Jouw lievelingsshirt: het liefst trek je hem elke dag aan.

Je gaat er goed mee om en wast hem keurig op graden, maar na verloop van tijd . Weet iemand hoe je de transpiratiegeur uit je kleding kan krijgen. Ik weet dat ik meer dan gemiddeld transpireer en draag kleding of keer . Stinkende was door zweetgeur - Thuisjan 2014Hoe haal je zweetlucht uit kleding? Mode Beautydec 2007Gatverdamme, die vieze zweetlucht in mn kleding!


Nare luchtjes in oksels van kleding - Mode Beautysept 2007Meer resultaten van forum. Tip tegen zweet – Kleding - Iontoforese apparaationtoforeseapparaat. Er zijn kledingaspecten waar u rekening mee dient te houden bij de kledingkeuze in geval van zweetklachten: materiaal stof;.


Bijna alle truitjes die ik heb ruiken na uur naar zweet, (alleen onder de oksels) vooral onder mijn rechteroksel, maar ik zweet zowat niet meer!

Hoe kun je zweetgeur op kleding voorkomen of verminderen en dan. Bij mij gebeurt het vooral bij kleding die ik draag bij zeer intensieve sportmomenten, waarbij ik veel zweet. Speciale kleding tegen zweten is vaak een ideale oplossing voor iedereen die kampt met een zweetprobleem. Wist je dat de zweetlucht in je kleding wordt veroorzaakt door melkzuurbacteriën?


Met andere woorden: vers zweet stinkt niet. De eiwitten in je zweet, daar zijn bacteriën gek op. Gelukkig bestaan er trucjes om die vieze stinkstofjes toch uit je kleding te krijgen.


Als je er dan in zweet, geeft dit een kruidig geurtje af. Vooral in de zomer hebben veel mensen last van overmatig zweten onder. Draag verder zo veel mogelijk katoenen kleding en in geen geval . De sportkleding mag weer in de kast met andere gewassen kleding. Menig parfum stinkt meer dan zweet.


Je trekt je sportkleding aan voordat je gaat trainen en zonder dat je ook maar wat gedaan hebt stink je al naar zweet. Last van een statische panty, blijvende geurtjes of altijd pluisjes op je kleding? Met deze kledingtips ziet én zit je kleding vanaf nu weer als nieuw.


Ik zweet af en toe niet teveel, maar na een lange werkdag ruikt mijn kleding niet zo fris. Nu was ik mijn kleding op 40graden maar het ruikt nog . Of het nu vlekken in je nieuwe bankstel zijn, in je tapijt of vlekken in kleding: Met schoonmaakazijn verwijder je vrijwel alle vlekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts