woensdag 8 juni 2016

Geen onderbroek aan

Zijn er meer mensen die het fijn vinden ? De laatste tijd heb ik als ik thuis ben heb geen onderbroek aan. Ik vind het mooi en als een vrouw een keer geen ondergoed draagt.

Hoe weet jij dat ik geen onderbroek aan heb op dit avatar? Mooi weer nodigt uit tot sliploos? Seksmei 2012geen onderbroek - Mode Beautydec 2011Dochter is mij de baas, weet me geen raad meer!


Lijf Lijnmaart 2009Meer resultaten van forum.

Geen ondergoed - Jongeren en alles wat daarbij hoort in Roosendaal! Ik draag alleen ondergoed naar de sportschool en als ik gym heb. Op het Met Gala trok model Anja Rubik veel bekijks met haar jurk met split tot boven haar heup, waar ze overduidelijk geen slipje onder droeg. Misschien moeten mannen gewoon geen onderbroek dragen? Geen onderbroek dragen reduceert de kans op huidinfecties en verhoogt de . Mijn vriend draagt nooit ondergoed zodat alles los hangt.


Ik vraag me af of dit op latere leeftijd problemen kan geven. Mijn dochter (6) wil geen ondergoe legging, broeken enzovoorts tegen haar vagina aan dragen. Haar (onder)broeken hangen er dus ook altijd een cm of 5 .

De paar keren dat ik geen ondergoed heb gedragen was ik gewoon thuis. Geen ondergoed onder mijn pyama of gewoon naakt gaan slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts