vrijdag 3 juni 2016

Bye bra ervaringen

The Bye Bra belooft borsten onzichtbaar te liften door middel van een sticker. In mijn review lees je en kun je zien of The Bye Bra doet wat het . De zelfklevende Bye Bra “lift” je borsten op een onzichtbare manier.

Zonder problemen kun je de Bye Bra uur dragen. Voor mij is het geen goed product. Hoewel er op de verpakking staat dat het voor D+ is, heb ik toch de indruk dat dit niet het geval is.


Op woensdag de plak bh van Bye Bra besteld via plakbh.

Met nieuwjaar de hele avond de plak bh gedragen en zonder . Gebruikers weten uit ervaring dat het ook meer dan uur kan. Maar dit mogen wij niet adviseren. Het is belangrijk op te merken, dat warmte leidt tot het drogen . Geef uw mening vandaag en hoor wat klanten al gezegd hebben.


Op internet vond ik iets over bh pads en de bye bra. Heeft iemand ervaringen met een van deze twee? En zou dit ook wel geschikt zijn voor . De Bye Bra is een snel en effectief alternatief voor zichtbare beha's, bijvoorbeeld onder een jurkje.

De Bye Bra is een onzichtbaar alternatief voor de gewone beha en is in. Met de Bye Bra is dit probleem direct opgelost en krijgen de borsten niet. Sinds deze ervaring is het mijn persoonlijke missie in het leven een.


Bye Bra, een soort stickers waarmee je een instant lifteffect creëert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts