maandag 13 juni 2016

Lekkere string

NOu nou nog nooit een string gezien? Ik vind haar stem echt irritant en haar kop s niet . VJ Nikki Plessen heeft niks door tijdens een uitzending van TMF.

Haar string komt zeer sexy boven haar broek uit! Ik vraag me ineens af: Een string is bij een vrouw gigantisch sexy. Persoonlijk vind ik een vrouw in een string nog lekkerder.


Ik voel mij in strings zo lekker geil.

Kies uit meer dan 50lekkere string. Is het not done om eens in een lekkere simpele katoenen broekje te. Wil ik eigenlijk wel elke dag een string of minuscuul niemandalletje . Van mn vriendin hoor ik dat strings vaak niet lekker zacht zijn, terwijl slips dat juist. Dagelijks leuke en geile filmpjes zoals Even alleen maar lekkere billetjes!


Amateur stel filmt hoe zij hem aftrekt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts