maandag 13 juni 2016

Corset na de bevalling

Ik ben van plan om na de bevalling een sluitlaken te gaan dragen. De gehele buikwan die na de zwangerschap behoorlijk is uitgerekt, .

Hoe ik binnen maanden na mijn bevalling weer een strakke buik kreeg? Dankzij de Lady Habits waist training corset is het me gelukt! Het is dan ook niet raar dat je na de bevalling weer af wilt van je buikvet en.

Diastasis recti houdt in dat het 'korset' van spieren rondom je middel in elkaar zakt tijdens de zwangerschap en na de bevalling niet meer aan elkaar groeit. Voorkom ongemak na de zwangerschap. Ik heb de sluitband Louise gedragen na de bevalling van mijn derde kindje.


Tijdens mijn zwangerschap had ik behoorlijk last van . Direct na de bevalling zag ik er nog wel fiks zwanger uit hoor! Ben wel van plan iets van een korset te dragen vlak na de bevalling, want dan . De bevalling was prima gegaan, maar ik heb nu een beetje een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts