donderdag 8 december 2016

Losse beugels voor bh

Heeft u hulp nodig bij het uitzoeken van de juiste beugel dan kunnen wij u helpen. Of bent u op zoek naar een nieuwe beugel omdat de beugel in uw bh . Een beha weggooien als de beugel kapot is of ontbreekt?

Is uw beugel kapot van uw favourite beugel BH? Plastic beugels half-asymmetrysch paar. Plastic-bh-beugels Wilt u de beugels van uw prothese-bh vervangen of maakt u z. Vervelen wanneer je behabeugel vervormd uit de was komt.

Gelukkig kan je tegenwoordig gewoon een nieuwe beugel kopen en er weer in stoppen. BH-, lingerie accessoires, drukknopen, reparatiedoek, schoudervullingen, speldenkussens etc. Beugel-bh-hemdje Simone wit - Cup B. Losse beugels voor uw beugel BH in alle maten.


Bezorgkosten: niet aangegevenAanbieding bekijken. Weet iemand anders of je losse beugels kan kopen zodat ik mijn favoeriete BH weer aan kan? En heeft iemand ervaring met het zelf maken . Mijn borsten staan redelijk ver uit elkaar en ik heb cup H. De beugels gaan altijd in mijn borsten prikken aan .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts