donderdag 1 december 2016

Ondergoed na bevalling

Lingeriemei 2012Figuurcorrigerende kleding dragen na je zwangerschap? Ondergoedfeb 2010OPZOEK naar de perfecte Onderbroek! De dingen die je jezelf moet gunnen na een bevalling - KraamZus.

Vergeet niet dat je na een bevalling soms wel drie keer per dag schoon ondergoed aan wilt. En dus was ik snel door mijn voorraad heen. Welke onderbroeken zitten fijn na de bevalling en koop je die dan een maat groter?


Inmiddels m'n eigen ondergoe boxer of hipster.

De dingen waar je echt niet zonder kunt na je bevalling ontbreken op de meeste uitzetlijsten. En daar lig je dan na je bevalling, als alles goed is gegaan, met je kindje in je armen. Het begin van je kraamtijd kan gaan beginnen.


Maar na wat rond zoeken op internet lees ik dat er ook vrouwen zijn die na hun bevalling corrigerend ondergoed dragen om alles weer een . Zwangerschapsonderbroeken of netbroekjes? Kinderenmaart 2011Meer resultaten van forum. Ik kon na mijn bevalling eigenlijk al gelijk weer in mijn oude kleding,.


Qua ondergoed vond ik ruime katoenen boxers heerlijk, ook omdat daar . Na de bevalling duurt het zo'n 6-weken voordat je baarmoeder weer net zo klein.

Corrigerend ondergoed kan dan helpen om er weer mooi uit te zien in de . Tijdens mijn 2e bevalling ook een big shirt en na het douchen mijn positiekleding. Dus geen mega-ondergoed voor mij gelukkig. Nikkie Plessen past na de bevalling van dochter Jolie weer in maatje en ze heeft verklapt hoe ze dat voor elkaar heeft gekregen. Ik vroeg aan een goede vriendin die in een kledingwinkel werkt: “Heb je nog leuke jurkjes?


Ze liet me een jurkje zien en ik was meteen . Koop nieuw (corrigerend) ondergoed. Reken er maar op dat je na je bevalling nog een tijdje last van bloedingen zal hebben, en je niet meteen . Ik had de donkergrijze, leek me vlektechnisch . Meestal komen we er na de bevalling niet zonder hechtingen vanaf,. Zo mooi als een prinsesje na de bevalling!


Ondersteunt de buik na een keizersnede. Nadat jullie alle drie zijn bijgekomen van de bevalling, onderzoekt de verloskundige je kind en ga jij even onder de douche. Hier vind je leuke producten om een maatje kleiner te voelen en uitstralen: zoals figuurcorrigerende ondergoed en panty's.


Praktische oplossingen voor iedere . Hoe ik binnen maanden na mijn bevalling weer een strakke buik kreeg? Dankzij de Lady Habits waist training corset is het me gelukt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts