donderdag 5 oktober 2017

Cup aa

Ik ben een meisje van jaar en heb een kleine cupmaat (AA75). Ik weet dat er al heel veel forums zijn geplaatst over wat je er aan kan . Speciaal voor de kleine bh maten cup AAA, cup AA en cup A. Exlusieve merken als Lula Lu, The Little Bra Company en Voda . A bh's, die bij cup AA net wat minder sterk het push up effect geven maar erg mooi staan en zitten. Ik heb geen AA-cup dus daar kan ik je niet mee helpen.


Maar ik weet wel dat je vriend zulke dingen niet tegen jou hoort te zeggen.

Uitgebreide selectie kleine bh's vanaf cupmaat AAA tm B van internationale lingerie merken. Welke type kleine beha je ook zoekt, je zult het hier vinden. Ik heb een vraag voor dames met een cup A, maar indien aanwezig, nog meer voor dames met een cup AA. Vinden jullie het ook zo stom dat al die leuke merken.


De cups van een 34B, bijvoorbeel zijn even groot als die van een 36A (met langere band) en 32C (met kortere band).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts