donderdag 7 december 2017

Korset voor onder bruidsjurk

Wanneer je een bruidsjurk hebt met banden die kruislings over je rug lopen, zoek dan. Een goed passend korset staat prachtig onder een strapless trouwjurk, . De perfecte basis voor onder je trouwjapon is je bruidslingerie!

Kies dan voor een corset of torselet bruid als trouwlingerie. Korset ivoor maat 42b alleen gedragen onder mijn trouwjurk. Bruidjes weten hoe duur zo corset is.


Is jouw jurk strapless kies dan voor een strapless bustier, korset of bh.

Shapers en corrigerende ondergoed kun jij nu ook onder jouw bruidsjurk aan. Ik had er een korset onder, dat tekende heel mooi af, zaten ook nog pushups in, maar die heb ik er wel uitgehaal dat ging me iets te ver. Corset, hoe te combinerenaug 2012Corrigerend ondergoed voor onder trouwjurkjuni 2011trouwjurk en korset gezocht ! Ik ging er gewoon van uit dat je altijd een torselet onder je trouwjurk.


Het korset is erg populair onder de trouwjurk. Alles zit stevig en op zijn plek en het staat bijzonder sexy. Het legt mooi het accent op je borsten en houdt je buik .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts